COMKON - Vi gør dig synlig
  • Hjemmesider
  • Webshop
  • Digital Markedsføring
  • Portfolio
  • Kontakt
    • FAQ
    • Handelsbetingelser
    • Persondatapolitik

Handelsbetingelser


Generelle oplysninger
Comkon
Bjergegade 31A
3000 Helsingør
Telefon: 20620985
E-mail: comkon@comkon.dk

PRISER
Hos Comkon tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udgåede varer.
 
BETALING
Comkon modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal og Bankoverførsel. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når ordren er godkendt og offentliggjort. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

LEVERING
Vi leverer hjemmesider til hele Danmark.
Hjemmesider og webshops leveres digitalt til det aftalte webhosting firma

Reklamationsret
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Returret
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
  • Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
  • Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
  • Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
  • Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: comkon@comkon.dk
COMKON
Bjergegade 31A
3000 Helsingør
Tlf.: 20 62 09 85
Web: www.comkon.dk
E-mail: comkon@comkon.dk
Link til Dandomain webshop
Trustpilot
Betalings muligheder
  • Hjemmesider
  • Webshop
  • Digital Markedsføring
  • Portfolio
  • Kontakt
    • FAQ
    • Handelsbetingelser
    • Persondatapolitik